ΚΑΛΑΘΙ

No products in the cart.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση που κάνατε κάποιο λάθος ή που δεν καλύπτουν τις προσδοκίες σας.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Πριν κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η επικοινωνία (μέσω e-mail ή τηλεφώνου) μαζί μας, και η συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση το καταστημα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή της επιστροφής σας.

 

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Στο salem.gr έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν,πχ. επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από αυτό, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Με την προϋπόθεση πως το συγκεκριμένο προϊον δεν μπορεί να αντκαταστηθεί με ένα ίδιο ή με κάτι άλλο που θα επιλέξετε. 

 

Η διαδικασία έχει ως εξής: παραλαβή, έλεγχος προϊοντος και ύστερα επιστροφή των χρημάτων. 

 

Στην επιστροφή του προϊοντος ο πελάτης επιβαρύνεται τα μεταφορικά. 

 

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών τότε το κατάστημα μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.

 

Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

 

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται:

 

  1. Στην αρχική κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, να μην έχουν ανοιχτεί, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, μαζί με τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής)

 

  1. Σε περίπτωση αλλαγής μπορεί ο πελάτης να καλεσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας και να αναφέρει την αλλαγή που θέλει να πραγματοποιήσει. Ο πελάτης επιστρέφει με την ίδια εταιρεία courier που παρέλαβε το προϊόν στην εταιρεία salem.grμε δικά της έξοδα και η εταιρεία μόλις το παραλάβει στέλνει το καινούριο με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, το salem.gr αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση.

 

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική +306988271110 ή μέσω mail ([email protected]), από την μεριά του αγοραστή με την εταιρεία.

 

Η εταιρεία μας βαρύνετε τόσο με τα έξοδα της επιστροφής του προς αντικατάσταση προϊόντος και της αποστολής του νέου, εάν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν ή για λάθος της εταιρείας μας.

 

Το προϊόν που επιστρέφεται αντικαθίσταται με προϊόν των ιδίων χαρακτηριστικών, μάρκας, μεγέθους σε σχέση με το επιστρεφόμενο, χωρίς την ύπαρξη του ελαττώματος και υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο στο εμπόρευμα της εταιρείας μας.

 

Εάν δεν είναι διαθέσιμο, η εταιρεία μας ενημερώνει τον πελάτη και του δίδει δύο επιλογές, είτε να υπαναχωρήσει και να λάβει πίσω το τίμημα που είχε καταβάλει, είτε να επιλέξει νέο προϊόν προς αγορά. Το νέο προϊόν που επιλέγει προς αγορά ο πελάτης πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το επιστραφέν σε αυτό. Εάν το κόστος είναι μεγαλύτερο από το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο πελάτης, επιβαρύνεται με την καταβολή της διαφοράς του. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.

 

Τονίζεται ότι όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις εκάστοτε τιμές που ισχύουν στον διαδικτυακό χώρο salem.gr

 

Επιστροφή Χρημάτων

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία πριν γίνει η αποστολή της παραγγελίας, η επιστροφή των χρημάτων που δεσμεύθηκαν από την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας του.

 

Οδηγός Επιστροφής

 

Μετά την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία, το αίτημα επιστροφής επεξεργάζεται άμεσα και ο πελάτης ενημερώνεται με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του αιτήματος.